25 april, 2007

Pausefugl...

Dette vakre bildet er fra Yvonne Dengins bok "Jordnært" - Det enkle er ofte det beste - noen enkle stoler og et bord under Hurdalsrosen. Sommerlengsel!

Det er så mange innlegg jeg skulle skrevet, men tiden strekker bare ikke til.
Jeg ville bare melde at jeg HAR nå et fiks ferdig drivhus og det er bare helt vidunderlig. Men jeg sitter bare og ser på det ut av kontorvinduet.

Titter litt rundt og leser selv om jeg ikke har tid til å skrive om dagen. Har veldig lyst til å hoppe på Anniches sommerminner-oppfordring bare tiden strekker til. Nye og bedre dager venter neste uke!

3 kommentarer:

anniche sa...

Hey !
Jeg skjønner at det er litt siden jeg var innom her...Nå skal jeg jammen huske å linke deg !(og den herlige butikken din:))

Det var godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med tidsklemma*eh...* Ja eller noe slikt !

Ha en flott uke, eller det er vel snart helg igjen! God natt iallefall...

Guldkant På Livet sa...

Ååå vilket lummigt pardis, underbart!! Mari.

Hulda sa...

Skikkelig romantisk det bildet der. Går i ett her også om dagene, mye som skal gjøres både ute, inne og på jobb.